Translate

dilluns, 30 de gener del 2023

Les targetes de Mac AndriOO


Vaig saber de l'utilitat de les targetes en el curs al que RBT em va convidar, un curs sobre la excel·lencia que impartien a tocar de on vivia jo llavors, en les golfes del 32 del carrer Conde de Aranda , en el barri de Salamanca de Madrid 

Ten anirá be assitir a aquest curs i conèixer la gent de The Pacific Institut , em va dir el meu anfitrón , era un curs amb places limitades, maxim quinze persones i el que havia estat el meu amic de Madrid , em va convidar, va parlar amb la gent de l'organització estadounidense ............

Tothom teniem a la taula una carpeteta de plastic. En aquesta carpeteta hi poseu el que aneu escrivint amb les targetes en blanc que us hem distribuit , va dir el que es va presentar com a facilitador del curs. No soc professor, no estic per ensenyar, soc el facilitador d'aquest programa de Inversió en excel·lencia , Durant una setmana compartirem el coneixement adquirit per la organització amb base a Seattle, TPI .


I va resultar que les targetes son una eina senzilla de passar dades del subconscient al conscient. O sigui "prendre conciencia de ..." 

Han passat uns quants anys , ha plogut molt i , no se si ha estat la gossa de la meva filla gran, la Eira que mha volgut enviar un missate o que ha estat , el cas es que m'ha tirat un munt de coses que tenia a la estanteria que tinc a l'esquerra de la tauleta on tinc el portatil i, entre elles una pila de targetes ......


Les he llegit i he pogut "tocar" els sentiments de les persones que varen assistir a l'acte de presentació de El camino que varem fer a la biblioteca municipal de Palamos .........

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada